Var det någon som sa 40-årskris?

Insåg nyligen att det trots allt händer ganska mycket i livet just nu. Skriver ner några punkter för att visa för mig själv att jag faktiskt åstadkommer en del.

  • Börjat på nytt jobb (på ABF i Upplands-Bro).
  • Sett till att ha regelbunden kontakt med läkare/psykolog (lite diagnoser, piller, samtal och annat "skoj").
  • Hoppat av Rough Diamond (ingen bedrift i sig, men det krävdes en del för att tala om för fyra goda vänner att jag Inte längre vill vara en del av det vi skapat tillsammans).
  • Bestämt mig för att gå ner ordentligt i vikt (började idag med Cambridge-metoden, se egen kategori).
  • Köpt ny dator, musikprogram & skrivbord för att utveckla mitt musikskapande.
  • Gjort en rejäl storrensning och fått bort en stor mängd bråte/möbler/skräp osv. Dessutom renoverat TV-rum & gästrum lite. Saker som tidigare gjort hemmet till en ful svinstia som man vantrivts i.

... Kommer säkert på mer saker med tiden. Att jag har haft kvalitetstid med min son och köpt nya gitarrer  är det ingen idé att ta upp för det är sådana där händelser som inträffar kontinuerligt hela tiden :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0