Day 4 - Cambridgemetoden, jag vill ha mat

Ok, nästan fyra dagar avklarade av planerade tre veckor. Mina mattekunskaper säger mig då att jag har kommit näst intill en femtedel av tiden. De första dagarna är värst sägs det och just nu är det inte ett dugg kul... Man blir anfallen av mat i situationer man inte förberett sig för. Willy's & ICA-reklam i brevlådan, matprogram på TV (gör dina goda, smaskiga sommardesserter, vad i h...). Och som om inte det vare nog är man ensam hemma med lill-killen så det blir jag som får stå och hänga över kastruller och stekpannor och tillaga de mest fantastiska middagar (hade gärna gett några hundra kronor för att få käka en Eldorado-fiskpinne för en stund sedan).

För att skingra mina tankar på god mat har jag i alla fall spelat in slaskdemo på två av mina låtar nu, inget ont som inte för nåt gott med sig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0