16 jan - I förorten intet nytt

Det här blir nog ett av de tråkigaste blogginläggen i historien... Är inte alls på bloggarhumör men tänkte att den här gången ska det ta mig fan vara kontinuitet i bloggen så att det inte blir som de andra gångerna att det är veckor/månader mellan inläggen även om jag inte har något att bidra med.


Gör ett par gnäll inlägg så länge:

Christian Eklund, DIF
- Stöttar huliganerna: -"alla slåss väl lite"... Vilken sopa!

10 pers i Bandhagen till sjukhus
- Grillade inomhus i ett radhus... Allvarligt?! Vilka nötter!

Björn Ranelid
- Är han ett stackars mobboffer eller bara en gnällig jävel?... Jag vet fan inte, jag växlar i min ståndpunkt varje gång han dyker upp i något sammanhang. Men i Stjärnorna på Slottet förra året visade han i alla fall att han har förmågan att hylla andra och ge mycket fina komplimanger och det är en fin egenskap.

Snälla flickor och busiga pojkar i barnböckernas värld
- Är det verkligen sant, känns som att man har styrt resultatet ditt man vill ha det. Eller har man glömt Pippi Långstrump, Lotta på Bråkmakargatan, Ronja Rövardotter...


Avslutar lite ytligt gubbigt med en bild på det som trots allt är
allra bästa med att Björn Ranelid är kvar i Let's Dance ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0