09 jan - Lite bildblogg

Har inte så mycket inspiration att skriva nåt idag så det blir lite bildblogg från årets sista och årets första dagar...

På Nyårsafton var både jag och Casper lite krassliga så det blev att stanna hemma från lyxparty i Gustavsberg. Istället blev det bilparty i sängen med Blixten, Bärgarn och några till.




Sedan blev det exklusiv nyårssupé. Casper fick frysta Billy's pannkakor och jag festade loss på mamma överblivna frysta chili con carne.




Personligt rekord? Den här gitarren hann jag nästan äga en vecka innan jag bytte bort den mot en annan...




Det blev en sån här istället, har alltid tyckt de är lite fräcka. Nu har den fått nya mickar också...





Dålig bildkvalitet med mobilen, men det är trots allt väldigt mysigt när huset ligger inbäddat i ett snötäcke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0