2009 09 30 - Time Flies

"Tiden går fort när man har roligt".... Äh, skitsnack, den kan gå fort ändå: Imorgon är det den 1 oktober! Kan inte rå för det, men de ord som dyker upp i huvudet är bara "helt sjukt!". Tiden kanske inte är konstant trots allt, det här året har ju gått tokfort! Och vad beror det på?! Jag har inte haft något spännande, utmanande jobb. Jag har inte varit på en massa spännande resor (ok, var på Samos för två veckor sedan men då hade ju 9 månader redan liksom flugit förbi). Jag har inte spelat in några nya låtar...

Men nu när jag funderar på allt jag INTE har gjort kommer jag på några saker som jag faktiskt i år, 2009, gjorde för första gången i mitt liv, det är nog det som fått tiden att gå fort, mest musikprylar då:

- Första gången jag spelade en vecka på Engelen
- Första gången jag lirade på en Finlandsbåt (Cinderella)
- Första gången jag spelade i Finland (Vasa)
- Första gången jag spelade på Sweden Rock Festival
- Första gången jag hade backstage pass på Sweden Rock Festival
- Första gången jag var förälder till ett dagisbarn och gick på inskolning
- Första gången jag åkte snowracer och skidor med min son

Jag kan nog komma på mer sen... Men nu är det hög tid att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0