2009 09 07 - Struktur, Fyrkantig, Klara Riktlinjer...

Nu håller jag på att strukturera upp mig och är interaktiv på ett sätt som skulle få både Bill Gates, och vem som tusan nu är chef på SonyEricsson, att le gillande... Har gått över från Outlook Express till Outlook, storstädat i alla mail-mappar, synkroniserat telefonen med kalendern osv. Vem vet, kanske till och med jag kommer att få ordning på mitt liv...

Fullt upp med spelande. Den 28:e röjde vi för en ganska liten publik bestående av F97-föräldrar. Den 29:e hade vi galet dubbelgig. Först vikarierade jag för Conny i Västerås och han för mig i Sollentuna, sedan bytte vi plats... I tordags den 3:e spelade vi utomhus på en typ firmafest. Vi fick husera på en gigantisk trailer med tak, men vad hjälpte det när det regnade i sidled... Vi var tyvärr tvugna att sluta i förtid på grund av risken att få utrustningen förstörd av regnet.


The Stage


Kommentarer
Postat av: C

Men herregud vad händer? Bloggat 2 dagar i rad!! =) =) Kram

2009-09-07 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0