2009 10 03 - Ny Design

Sådär, nu har jag suttit och försökt förstå kodningen i stilmallarna som "blogg.se" använder sig av. Inte det lättaste, men till slut hittar man lite rätt. Nu har jag designat om sidan efter egen smak. Den kan tyckas lite trist kanske, men vad tusan, man är ju ingen värstingstajlad fjortisbloggare precis... Den här känns lagom för en man i sina bästa år. Den ser ju lite mer "min" ut i alla fall, det råder det väl inga tvivel om?

Kom förresten på en ny kategori att väva in i mitt bloggande... Kommer snart på en dator nära dig.

Måste få lovebomba Carolina Gynning också, tycker hon är för jävla skön när hon är sig själv och inte försöker göra ett programledarjobb i TV. Klicka på bilden för att höra henne när hon var gäst i RixFM MorronZoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0