2009 05 10 - Back In Business

Ok... Då gör vi ett nytt försök att få en kontinuitet i bloggandet. Det vore kul om fler läste den så ni som tycker att den är okej; skicka gärna vidare tips till andra...

I helgen har Hypokondrix varit i Borlänge och spelat på Liljan både fredag och lördag. Jag var väldigt hes och rosslig redan när vi åkte dit och fredagen lät inget vidare. Det var ganska dåligt med fok också så jag kan nog med rätta påstå att det var en av mina sämre spelningar, gjorde inte speciellt bra ifrån mig. Hela lördagen var det jobbigt att bara prata så jag var ganska övertygad om det skulle gå alldeles åt pipan på kvällen, men jag ylade på och folk röjde så det gick helt okej! Tydligen gillade publiken att höra Lemmy tolka Gyllene Tider... Kul spelning, mycket folk!

När jag kom hem började dammsuga båda bilarna ordentligt, något som inte blivit gjort på hela vintern, och insåg att jag är en del av Familjen Snusk. Förutom självklara saker som grus och p-biljetter upptäckte jag en hel del kaffefläckar och sammanlagt säkert en och en halv portion pommes frites från Mc Donald's  gömt under stolar, gummimattor och säkerhetsbälten... Än så länge har jag bara jobb på torsdag denna vecka så det blir att ägna måndagen åt att skrubba bilarna invändigt och sedan tvätta dem utvändigt.

Kommentarer
Postat av: Maija

Tjenis.Hm hm varför pommes frites på så underliga ställen?Skyll inte på de mindre.... Kram :)

2009-05-10 @ 18:32:08
Postat av: Linda

Det var då på tiden med en uppdatering... =)

2009-05-11 @ 10:23:24
URL: http://linda-anordinarygirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0