2009 05 18 - Back To The Roots

Nåja, tillbaka till rötterna är kanske att ta i, men idag jobbade jag på Grimsta igen. Hann inte prata med så många lärare men det är väldigt mycket på gång just nu så ovissheten är stor bland de flesta. Lektionerna gick i alla fall bra, trots att musiksalen och dess förråd såg ut som ett helt slagfält och att katedern var en miniatyr av hela Stockholms sopberg...

MItt gnäll över ont i halsen var i alla fall befogat. När jag klev upp i fredags hade jag så djävulskt ont och när jag tittade på mitt svalg i spegeln var det en väldigt otrevlig syn. Jag åkte till akuten och där tog det inte många sekunder för dem att konstatera att det var streptokocker (stavas det med c eller k i mitten?) så nu går man på penicilin. Har ni tänkt på vad starkt penicilin luktar när man kissar?....

Imorgon är det rep med Martina igen. Hoppas det blir bättre än förra gången. Hon kom på att vi skulle spela en annan låt nu, så det blir lite stressfaktor, men... man är ju proffs. Berättar mer om "Martina-projektet" längre fram.

Avslutar med det tragiska faktum att jag fortfarande inte har tvättat bilarna... Och reflektionen över att jag måste ha lite fler bilder i min blogg för att lätta upp den, ska bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

K på svenska C på latin eller engelska!

Är det kisset eller penicillinet som luktar vid toabesöken?

Krya på dig!

2009-05-20 @ 00:00:56
Postat av: Maija

Nä, men Micke då,det är väl ändå mannen som ska hålla ordning bilarna och dess skötsel.....Tror smedbyskolan ska söka ny musik lärare,nåt för dig?

Ha de/Kram Maija

2009-05-20 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0