2009 05 14 - Mycket På Gång

Dags att gå och lägga sig... På eftermiddagen idag så slog något som känns oroväckande likt influensa till. Har just nu j-ligt ont i halsen och hela kroppen värker. Hoppas jag vaknar frisk, vill inte behöva ringa och ställa in mitt vikariat på Runbyskolan i morgon. Var där idag också och det var minst sagt en varierad upplevelse. Tyvärr slutade det i moll och jag var väldigt arg på ett par elever när jag åkte hem, skrämmande otrevligt uppträdande! Usch och fy! Kan inte skriva här vad jag tycker om dem då en blogg ju, även om det är osannolikt, kan läsas även av dem.

Skönt rep med Rough Diamond. Vi pratade ihop oss lite om hur vi ska jobba framöver då jag gnällt lite tidigare över att vi inte gör speciellt mycket av vår "verksamhet". Jag tror vi kunde ha varit med hörn lite här och var vid det här laget om vi lagt ner tid och energi på t ex marknadsföring. Det var vad vi pratade om och vad vi bestämde att vi ska försöka ta itu med.

Lite andra roliga projekt på G också som borde in under dagens rubrik, men nu mår jag skit och ska krypa i säng.

Kommentarer
Postat av: Katja

....men vilken tur att jag har tålamod att vänta in dig då....;)

2009-05-15 @ 01:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0