2009 05 13 - Anne Frank

Idag har varit en riktig skitdag. Jag tänker inte bena ut varför eller va som hänt eller inte hänt, men det var ingen bra dag. Den avslutades i alla fall med rep med Martina på Fryshuset. Det var kul, trots att det gick ordentligt trögt idag. Hann impulsköpa en gitarr till också... Det börjar bli lite för många igen nu.

Imorgon har jag, som läget är nu, inget jobb. Då ska jag försöka vara lite duktig och storhandla mat samt arbeta med Martinas låtar. Vore kanon om jag hann tvätta bilen också, men det får bero lite på vädret. I bakhuvudet surrar just nu en tanke på att det är något viktigt imorgon också, men jag kan inte komma på vad. Grymt trött och dåligt med inspiration idag så jag slutar nu...

ps, Har haft ett litet glapp i allmänbildningen: Jag har aldrig läst Anne Franks Dagbok! Nu gör det i alla fall, eller snarare Gunilla Röhr läser den för mig. Ljudbok alltså. Hon läser bra och låter precis som en ung sprallig tjej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch då... Hoppas det känns bättre idag vännen...

2009-05-13 @ 10:41:00
URL: http://linda-anordinarygirl.blogspot.com/
Postat av: nina

oj då,hrm,hoppas det blir bättre imorgon!

2009-05-13 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0