2009 03 06 - Vinterkräksjukan

Kan inte säga det bättre än min vän Niklas "stelin" Karlsson, så jag citerar honom helt enkelt:
"Vill bara ta tillfället i akt att tacka ansvarig utgivare av vinterkräksjukan. Jag har aldrig haft så här roligt i hela mitt liv! Har legat i sängen konstant sedan natten mellan tisdag och fredag. Det enda som avbrutit min fantastiska sömn har varit de oräkneliga antalet löpningarna till toaletten för att spy! Min personliga favorit var när jag inte längre hade någonting att spy upp. Då räckte det med att dricka ett par klunkar vatten, sen var man tillbaks lutad över muggen i religiös position! Yes! Nu var det dock längesedan! Längtar redan efter nästa vinter och hoppas att jag får uppleva denna fantastiska sjukdom en gång till!"

Kommentarer
Postat av: Mike

Otrevligt....men man måste se det possitivt...gå väg dig...riktigt trevligt trots att man haft så "roligt"...funkar ju inte i längden dock...men det är en bra kick-start, eller hur???

2009-03-09 @ 07:50:43
Postat av: -micke-

Så sant! 83kg i morse, yeah!

2009-03-09 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0