2009 06 29 - Feber

Kul helg på Åland! Det är väl synd att säga att det var årets ösigaste gig, men det var MYCKET folk där och lyssnade gjorde, sedan var det väl lite si och så med partajandet. Fast det kanske inte är så märkligt då det var första helgen på över en veckas idrottstävlingar...

Lite "personalfest" blev det dock. Annikas USA-kompis Tracy fyllde 40 så vi var 7 pers som väsnades på ett hotellrum till halv fem på morgonen, konstigt att ingen kom och klagade... På lördagen gjorde jag nåt som man sällan gjort: Jag gick upp och käkade frukost (vilket jag var ensam om) men sedan låga jag i sängen hela dagen fram till 19.30! Apropå rubriken så var det nog då jag blev smittad av Peter som låg 2 meter bort i den andra sängen hela dagen och fyllde rummet med sina baciller.

Och idag är man helt sänkt och 28 grader varmt inne. Casper fick vara med farmor istället för att hitta på något med mig och jag har hunnit med 2 långfilmer (Troja & Supernova) och någon mer lär det ju bli innan dagen är slut. Man orkar inte mycket.



Kommentarer
Postat av: Cina

Men är du nå ynklig då!! =)

2009-06-29 @ 23:04:15
URL: http://misscina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0