2009 06 23 Wow, En Uppdatering!

Det börjar bli som jag befarade. Jag är ingen bloggare helt enkelt. Nu gör jag ett försök igen och siktar in mig på de där bloggarna med kortare (mer intetsägande?) inlägg. Kanske kommer jag då att klara av att uppdatera någorlunda regelbundet....

Nu ska jag snart åka till "Gitarrdelar" och köpa lite smågodis. Förhoppningsvis ska mitt "missbruk" med att köpa och sälja gitarrer och delar till höger och vänster mattas av en aning. Det är i alla fall tanken. Förutom lite småsaker har jag två fina gitarrer till salu och när jag blir av med dem har jag fortfarande kvar allt jag behöver... eller?

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej Du, kul med en till blogg att läsa. Jag la ner min blogg för ett tag sedan för jag hade inte tid att uppdatera och när jag väl uppdaterade så blev det typ modell tegelstensbok! Lycka till med fortsatt bloggande! Hälsa Veronica! Kram

2009-06-25 @ 22:41:05
Postat av: -micke-

Tack, tack... Precis som du så uppdaterar man alltför sällan bara. Får se hur det går. Kram

2009-06-26 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0