2009 06 11 - Back In The Village

Det tar några dagar att komma tillbaka in i matchen igen... Förra veckan var det alltså Sweden Rock Festival från tisdag kväll till söndag. En duktig bloggare hade naturligtvis haft en laptop eller bloggat från telefonen under veckans gång, men den rutinen har jag inte fått än. Och ska jag gå igenom hela veckan i ett inlägg så blir det nog aldrig skrivet eller inte läst av många... Det får bli en blogg i imperfekt helt enkelt, jag slänger in lite korta kommentarer då och då.

Tisdagen den 2 juni bar det i alla fall av söderut i egenskap av guitartech/hjälpreda till bandet Hysterica som hade gig på Gibsonscenen på onsdagen kl 17.15. Resan gick fin-fint. Jag körde hela vägen ner och hade sällskap av "Bitchie Blackwhore's" gravida dotter Emelie och hennes Australiensiske pojkvän Jeff. Fick således damma av min engelska under några timmar vilket var helt klart nyttigt. Vid första rökpausen (nej, jag röker inte) blev vi varse att rockstjärnorna redan hade druckit champagne och ätit jordgubbar i Cheva Vanen... Stjärnstatus, ja. Metal, nja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0