2009 07 09 - Business Is Good

Idag har jag varit på ICA, som ju nuförtiden är mitt postkontor, och skickat iväg sex stycken paket med gitarrprylar till likasinnade nördar i vårt avlånga rike. En Fender Stratocaster, En DiMarzio-mik, En Fender-mik, En gitarrkropp och trasig pedal, En Fender-gitarrhals och sist men inte minst en gitarrsynt! Känns skönt att äntligen få lite ruljans på alla de prylarna som jag impulsköpt och inte direkt har haft behov av.

Astron har fått nya bromsar också så nu är det bara att glatt susa fram genom Sverige igen och bränna 1,7 liter/mil, blä.


Eftersom min blogg har för få bilder och det börjar bli dags att köpa lite mer gitarrprylar igen så lägger jag in mitt senaste "måste ha"-objekt och; Ja, den ser ut så när man köper den ny... Snyyyygg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0