2009 01 15 - Vid slutet av regnbågen

Igår kväll var jag och Veronica på något som skulle kunna kallas "matlagningskurs". Världens mat var temat och jag tänker inte skriva en lång utläggning om det, men det var betydligt roligare än vad det kanske låter och maten blev fantastiskt god! Flera av recepten kommer garanterat att dyka upp hemma, kanon!
 
Matmästaren Sander Johansson med våra mästerverk


Idag var första dagen Casper skulle klara sig själv på dagis. Pappas lilla gubbe grät i fönstret när jag vinkade och gick därifrån. Alla föräldrar känner igen det och vet hur det känns: "Jag ser att du är jätteledsen men jag bara vinkar och skiter i det och lämnar dig ensam"... Inte det roligaste här i världen. Efter ett par timmar ringde de från dagis. Då var det inget kul längre. Det hade gått bra ett tag men nu stod han i fönstret och tittade efter mig och storgrät... Jag gick dit naturligtvis, men tog inte hem honom utan vi stannade på dagis hela dagen och då var han nöjd. Hoppas det går bättre imorgon. 

Danne "The Wickerman" har skrivit klart sin låt Rainbow's End. Den blir grymt bra!!! Mitt tips är att den kommer att inleda nästa platta med Rough Diamond. Vi har ikväll suttit och arrangerat låten och lagt trummor så att jag kan spela in en demo till de andra i bandet. Vi använde Meshuggah's trumloopar "Drumkit From Hell" så Aspen kommer att gråta blod när han ska försöka sätta de här trumfillsen, hehe.

Förresten: Jag fick mail av Bruno Årfors idag (se en bit ner i bloggen). Han tackade för mina vänliga ord och berättade lite vad han hade för uppdrag för tillfället. Kul och oväntat.

Kommentarer
Postat av: Mike

METAL!!!!



...är vad jag vill höra!!!

Är galet nyfiken och jag behöver, vad jag har förstått på förhandsanalysen, träna! ;o)



Kom igen och spela in den så att vi kan komma igång!!!



/Mike

2009-03-19 @ 13:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0