2009 02 22 - För femtioelfte gången!

Kanske sköter jag det bättre när jag "läckt det i förväg" här på bloggen. Imorgon ska jag försöka ta itu med min kropp igen. En kondition som är i så dåligt skick att du inte ens skulle nå halvvägs om du gissade hur illa det var ställt och en lönnfet mage som bara är 10kg onödigt extrabagage. Det funkade bra när jag jag körde LCHF (Low Carbonhydrates, High Fat) i våras så den varianten blir det nu också och när det gäller konditionen är det som sagt var så illa ställt att om jag bara kommer igång med promenader så blir det en klar förbättring. Sådär, nu är det sagt, pressa mig gärna på resultat när vi ses eller hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0