2009 02 15 - Goodbye Kitty

Kollade precis upp att min rubrik fått en dubbelmening... Tydligen var det Kitty som åkte ur Let's Dance i fredags. Nåja, det lilla jag har sett av henne så var det ju lite elefantparad över det så... Men hon hade ju underbara outfits!

Vad jag egentligen syftade på med min rubrik var i alla fall att Hello Kitty-gitarren jag köpte redan är såld igen... Det var ju ett impulsköp i "fel färg" och jag hade sådan tur att en gitarrbekant högg den direkt till sin 8-åriga dotter. Han fick en sprillans ny gitarr 1.000:- billigare än vad man får betala i Sverige och ändå tjänade jag 400:- på det... Internethandel är fantastiskt.

ps, den andra gitarren på bilderna längre ner har inte kommit än, men jag följer paketet och den kan dyka upp under dagen imorgon. Mycket spännande då den blivit mycket omskriven och mycket trots sitt låga pris (och Tony var salig när han provade en likadan i Gävle för ett halvår sen).

Kommentarer
Postat av: Linda

Näää, sålde du den =( Den var ju du liksom =D

2009-02-15 @ 21:18:32
URL: http://linda-anordinarygirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0