2009 02 11 - Hello Kitty

Idag kom UPS med Hello Kitty-gitarren från England (se längre ner...). VArför köpte jag en svart?! Hela vitsen med att jag vill ha en sån där var ju att den till och med är rosa! Åsså i sista stund fear jag och beställer en svart istället. Man kan ju inte precis åka och lämna tillbaka den... Men den var skön att spela på. Det märks att den kostar en tiondel av en riktig kvalitetsgitarr, men om jg bara får modifiera den lite kommer den att räcka så länge att de flesta hunnit bli irriterade.

Idag ska jag försöka göra min kropp en stor tjänst och gå och lägga den vi kl.22 istället för kl.02.

Kommentarer
Postat av: Forsman

Ah, trevligt. Hur tycker du att det var med avståndet mellan strängarna vid sadeln då? Lite trångt va?



Fick du Vintage-guran också? Bra eller anus?



/F

2009-02-11 @ 23:15:25
Postat av: -micke-

Jo, det var som du sa, ganska tajt. Men inte helt fel ändå. Nej, Vintage-guran lämnar England, ja typ nu, så på fredag kanske den dyker upp då.



Men som du ser ångrar jag att jag inte tog en rosa... Tänkte precis maila dig och fråga om dottern kanske hellre ville ha en svart Hello Kitty-gitarr? En helt sprillans ny i kartong mot er begagnade, jämt byte! Bra va? ;o)

2009-02-11 @ 23:47:46
Postat av: -micke-

Och som ni alla ser så sket det sig att gå och lägga sig kl.22.... idag igen.

2009-02-11 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0