2009 02 05 - Impulsköp

Jaha, då har jag köpt två gitarrer till då. Behöver jag dem? Nej. Är de av bättre kvalitet än de jag har sedan tidigare? Nej. Har jag provspelat dem och tyckte de var så otroligt sköna att jag bara måste ha dem? Nej. Nämen, va fan har du köpt dem för då?!

- Jamen det var ju billigt... Närå, har länge känt att jag vill ha en "skitig strata" att rocka på utan att vara rädd om den och gärna att det ser ut som den varit ute på en hel del. Och en "kul gitarr". Så nu blev det dessa två. Riktpris i Sverige för båda tillsammans är 7.300:- och fick betala 3.700:- och det inklusive frakten från England.... Nu får vi se hur lång tid det tar bara...

Här är skönheterna:





Kommentarer
Postat av: Linda

Kan just tänka mig dig stå och lite på helloKitty-gitarren =D

2009-02-06 @ 09:05:15
URL: http://linda-anordinarygirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0