2009 02 02 - Tokförkyld, trist

Jaha, så har det blivit ett litet glapp igen då. Drar en liten kort kort resumé då bara eftersom jag sitter här med en grym förkylning, feber och ont i halsen...

JAG - 2009 02 02

Förra veckan var jag i Bydalen och åkte skidor. Fyra vuxna och fyra barn i en liten stuga gick trots allt jättebra och även om det inte blev så mycket skidåkning i antal timmar på en vecka så var det fantastiska pister och jättelite folk!.Underbart!

BYDALEN MED MOBILKAMERA

I lördags giggade jag på Garage i Märsta med Rough Diamond. Det gick skitbra och grymt snygga t-shirts har vi gjort! För dig som inte känner till oss, kolla in www.roughdiamond.se

JAG - 2009 01 31

Kommentarer
Postat av: Marco

Jag anar gråa hårstrån i polisongen !?!?!

Micke, vad är det som händer????



Jag har inte märkt nåt på mig, men jag är ju trots allt yngre oxå ;)

//Marco

2009-02-20 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0