2009 12 23 - En Dag I Väsby Centrum

- Köp inte 3-pack korv för 100:- i det mysiga ståndet mitt i Väsby Centrum. Renkorv, älgkorv, vildsvinskorv... Same shit different name, det var mest fett och griskött i och smakar således precis som vilken "prickig korv" som helst. Och då menar jag alla tre sorterna.

- Visste ni att NOW har slutat med Cheap Monday-jeans. Var ska man hitta sådana nu då? (nej det är inte till mig)

- Dryga gammelkärringar! Om någon (jag) står vid inslagningsbordet så kan man väl inte tränga sig fram för att stå och rulla till sig (sno alltså) en massa omslagspapper?! Och ska man bara riva av en bit säger man väl det? "ursäkta får jag bara ta en liten bit papper". Hur fan har de klarat sig i alla år?

- Visste ni att bokhandeln har en j-la massa sällskapsspel? Det visste inte jag.

- Hade jag varit 20 och precis slutat gymnasiet skulle jag plugga till apotekare. Det är BARA tjejer på Apotek! Hälften är tanter som kan vara lite mammiga åt en på jobbet så man inte behöver jobba så hårt och hälften är tjejer som man kan... ja ni hajjar. Firmafest <--> Paradis.

- Visste ni att Rough Diamond's nya singel finns på Skivdraken? Bra!

- Skivdraken och BokCompaniet var förresten de två affärer som tillhandahöll servicen paketinslagning.


Kommentarer
Postat av: Micke Rosengren

Ha en härlig fortsättning på 2010

2010-01-01 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0