2009 12 16 - Mot Jul

Jag har önskat mig något manligt i julklapp... En riktig borrmaskin/skruvdragare istället för de billiga skitvarianterna man köper på Rusta. Inte Makita som kostar 4-5.000:- men hälften i alla fall. Vad ska jag med den till då? Har man tur kanske jag bli bättre på att fixa hemma, men troligast är att jag sätter ihop gitarrer med den.

Har fyndat lite gitarrdelar. Var duktig och gick ner från tio elgitarrer till bara fyra, men nu börjar det nog öka lite igen... Har köpt på mig två gitarrkroppar och en hals och nu kan jag inte bestämma mig hur jag vill att den ska se ut färdig, vilket blir bäst?




 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooohhhh, den vita!

2009-12-17 @ 15:47:46
Postat av: -micke-

Ok, says who?! Nu har jag ju kanske en annan vit på G också, i och för sig :o)

2009-12-17 @ 19:38:42
URL: http://musikmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0