2008 12 28 Middlename: Shopping?!

Ok, så julen kom och gick... Förmodligen översållas nu den Wärlds Wida Webben av alla bloggare som ska hylla, berömma, avsky eller spy på allt julen för med sig när det gäller släktingar som inte bör umgås, mat som gör en fet eller helt enkelt världens bästa julklappar... Där för tänker jag låta bli.

Däremot, och som en fortsättning på nedanstående inlägg om fjolliga egenskaper som att man är julpyntets konung, tänkte jag nu dela med mig av ännu ett "bevis" på att jag nog får trycka ner mina "kvinnliga sidor" snart... Igår var det dags att vässa armbågarna och ta sig in till Stockholm City och lite klassisk mellandagsrea. I sann fjortis-anda kommer här en lista över vad som inhandlades ;o) (med tillhörande rea-pris för att jag själv ska få känna mig extra nöjd över mina fynd).

Jeans - TOPMAN - 249:-
Skjorta - TOPMAN - 224:-
Skjorta - JACK & JONES - 199:-
T-shirt - JACK & JONES - 99:-
Täckväst - RUMBLE - 100:-
T-shirts - FRUIT OF THE LOOM - 4 för 100:-
Kalsonger - BODYZONE (KappAhl) - 140:-

Dessutom lyckades vi byta till mig en POCOLOCO-jacka från Carlings som jag har fått fel modell av i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0