2008 12 15 - Börjar jag redan tackla av?

Aj, aj, nu börjar det redan bli luckor i uppdateringarna... Illa. I lördags var det fest hemma i alla fall. 13 vuxna och 6 barn, tur att man har lite ytor. Liksom så många gånger förr (va?!) anammade jag mina "kvinnliga sidor" och ägnade dagen till att klä granarna (en uppe och en nere) och pynta huset som en riktig mjukis (inte fikus, mjukis sa jag...). Vad tycks?

Julpyntad hall



Julpyntat kök



Julpyntat vardagsrum



Julpyntat musikrum


Måste ju få slänga in en bild från spelningen på Kairo också.

Hörde jag någon säga Rockstar?!


Kommentarer
Postat av: Miggan

Jätte fint pyntat. Verkar som du har en estetisk ådra =)

2008-12-16 @ 09:07:18
URL: http://metrobloggen.se/miggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0