2008 12 03 - DokusåpaBimbos

Har sedan sommaren fastnat hos Rix Morron Zoo varje morgon. Inget jag är jättestolt över då låtarna som spelas tjatas ut till förbannelse och djärvheten i vad de vågar spela är lika med 0... Dock är Roger, Titti och Gert tre sköna människor och sedan de dessutom finns på TV6 varje morgon mellan 07.25-09.00 så har jag och Casper fått in en ny morgonrutin...


RIX MORRONZOO


Vad har då detta med rubriken att göra? jo, i förrgår var Linda Rosing gäst i programmet och i morse var Carolina Gynning gäst i programmet. Båda två är de bystiga blondiner som blev kändisar genom att skämma ut sig i Big Brother... Men där slutar fan likheterna! Jag tycker att Carolina Gynning är en underbar, charmig, levnadsglad och otroligt cool brud! Jag satt och garvade högt i morse och henne skrattar man med inte mot. Dessutom har ju Carolina ryckt upp sig och blivit tokvacker sedan Big Brother då jag tyckte hon var , ja typ avskyvärd, jämfört med den där andra som bara går utför... Vad har Rosing i läpparna egentligen?

Linda Rosing däremot skrattar man åt... Eller man gör inte ens det. Jag blir förbannad över att hon är "kändis". Jag blir förbannad över att hon kan försörja sig på en blogg när han varken har talets eller skrivandets gåva (kollade bloggen igår). Jag tycker verkligen att jag har "tagit emot henne med öppna sinnen" men varje gång säger hon något så spånigt eller rentav språkligt fel, vilket ju blir kul, så att man bara blir sur på henne.

Idioter som gör att folk ser ner på tjejer, blondiner, dokusåpor:
Linda Rosing, Olinda, Zubeyde, Mehral... Kollar inte på så mycket såpor så jag kommer inte på fler.

Coola brudar som får kämpa hårt för att tvätta bort stämpeln som ovanstående bimbos hjälpt till att sätta dit:
Carolina Gynning, Emma Andersson, fler förslag?


CAROLINA GYNNING - JA!




 

LINDA ROSING - NEJ!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Välkommen till bloggvärlden :-)

2008-12-03 @ 23:41:25
URL: http://2kidz.blogspot.com
Postat av: MusikMicke

Tack, tack... Får väl rådfråga dig om det blir tungt då ;o)

2008-12-04 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0